Tiedote: Climeconilla pidetään kiinni hyvästä palvelusta myös poikkeusaikoina

Koronaviruspandemian vuoksi myös me Climeconilla teemme joitakin muutoksia toimintaamme. Helsingin toimistomme väki työskentelee etänä, jotta voisimme pitää henkilöstömme terveenä ja pystymme tarjoamaan tunnetusti superhyvää asiakaspalvelua myös jatkossa. Myyntitiimimme sekä asiakas- ja suunnittelupalvelumme avustavat sinua edelleen puhelimen tai sähköpostin päässä.

Kotimaisena yrityksenä toimituksemme pelaavat tällä hetkellä normaalisti. Kausalan ja Pihtiputaan tehtailla noudatamme erityistä varovaisuutta. Teemme kaikkemme, jotta saamme käsittelyssä jo olevat ja myös uudet tilaukset toimitettua normaalisti. Tällä hetkellä tilanne on hyvä ja informoimme asiakkaitamme välittömästi, mikäli tilanne muuttuisi.

Turvallisuuden takaamiseksi siirrämme kaikki sovitut tapaamisen verkkoon tai puhelimen päähän. Lupaamme olla aktiivisesti yhteydessä asiakkaisiimme ja kumppaneihimme, kuten normaalistikin.  Se mitä luvataan, se pidetään!

Tarjoamme mielellämme myös koulutukset, tuote-esittelyt ja tapaamiset etänä. Käytössämme on monipuolinen joukko digitaalisia työkaluja, joten kanssamme onnistuvat webinaarit, etäpalaverit ja suunnittelun tuki. 

Olethan rohkeasti yhteydessä meihin, jos jokin asia askarruttaa. Laita viestiä myös, jos haluat kuulla ilmanvaihdon päätelaitteiden, ammattikeittiön ilmanvaihdon tai kemiallisen ilmanpuhdistuksen uusimmista ratkaisuista. Järjestämme mielellämme lisäksi etäkoulutusta edistyksellisistä valintaohjelmistamme ja/tai älyilmanvaihtoratkaisu MyAirista.

Huom. etäpalavereissa ei tarvitse pitää omaa kameraa päällä. Meille riittää, että ääni kuuluu ;)


Koitetaan tehdä vaikeasta tilanteesta siedettävä ja pidetään rakennusala liikkeessä!

Tommi Uksila
Toimitusjohtaja
040 5444451
etunimi.sukunimi@climecon.fi

Climecon 18.3.2020